Souldrops: gazdaságos dizájn-mosópor a háztartásokban

Formabontó csomagolással lép piacra az új mosószer
Nemcsak az üzleti szemléletében, hanem a megjelenésében is szokatlan mosószer család jelenik meg hamarosan a magyar áruházak és boltok polcain. Egy start-up cég fejlesztésében, magyar tőkéből megvalósult termék dizájnos csomagolással várja a vásárlókat. A látványos formai megoldást tehetséges hazai vállalkozók töltik meg környezetbarát és kedvező áru tartalommal. Egyszóval, új verseny indul a mosóporok magyarországi piacán.
Vajon mi az, ami a háziasszonyokat leginkább befolyásolja az áruházakban, amikor mosóport választanak? Nem kétséges, hogy a pénztárcájuk és a régi megszokások. Különösen igaz ez a tisztítószerek piacára, ahol alapvetően 3-4 multinacionális cég termékei és a kiskereskedelmi láncok saját márkás termékei uralják a terepet. Ez a következő hetekben azonban látványosan meg fog változni, amikor a magyar fejlesztésű Souldrops a polcokra kerül.
Könnyű lesz megkülönböztetni az új mosóport a többi hagyományos és megszokott gyártó termékeitől, hiszen forma- és színvilágában is egyaránt eltér minden más eddig látott csomagolásától. Az újszerű megvalósítás azonban nem minden, hiszen nem pusztán külsőségről, külcsínről van szó – a modern dizájn tükrözi a termék üzleti szellemiségét is.